کد خبر: ۶۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
گروه استان‌ها ـ رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس سازوکار ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی را مطرح کرد.
 

انتخابات ۱۴۰۰| رئیس شورای وحدت استان فارس: مردم ایران ‌

 

به گزارش خبرگزاری آرانیوز از شیراز ، خردادماه امسال 2 انتخابات مهم در کشور ما بناست که برگزار شود، یکی انتخاب رئیس‌ جمهور که در سطح کلان و ملی است و دیگری انتخابات شورای شهر و روستا که جامعه کوچک‌تری را در بر می‌گیرد اما اهمیتش انکاناپذیر است.

نقش و مشارکت مردم در انتخابات بر کسی پوشیده نیست قطعا هر اندازه مشارکت بیشتر باشد نشان از جامعه توانمند و موثر است اما در این میان نقش جریان‌های سیاسی در معرفی نامزد اصلح و کمک به مردم برای انتخاب موثر شاید سنگین‌تر باشد. 

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی نیز در همین راستا در انتخابات ریاست جمهوری با حمایت از آیت‌الله رئیسی تلاش دارند که فضای انتخابات را پرشور کنند و به مردم برای انتخاب درست کمک کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین طاهری‌، رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس در نشستی به میزبانی خبرگزاری آرانیوز محورهای فعالیت این جریان سیاسی را مطرح کرد. وی معتقد است که هر چه این حضور پرشورتر باشد، شمشیر برنده‌ای در مقابل دشمنان نظام اسلامی است و حضور حداکثری مردم نظام اسلامی را بیمه می‌کند. 

 

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر دلسرد نکردن مردم برای حضور در انتخابات کسانی که مردم را دلسرد می‌کنند و ندای عدم شرکت در انتخابات را مطرح می‌کنند، پیروی ندای شیطان دانست.

به گفته طاهری شورای وحدت از صدر تا ذیل، از ابتدا حامی آیت‌الله رئیسی بوده و از ایشان برای حضور در انتخابات هم دعوت کردند. وی همچنین سازوکار ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی را نیز مطرح کرد. 

به گفته وی درهای ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی به روی همه اقشار باز است و برای هماهنگی و مدیریت این ستاد در استان اقدام به راه‌اندازی ستاد مردمی می‌شود و همه اقشار می‌توانند در این ستاد حضور داشته باشند. 

 سفر حضوری آیت‌الله رئیسی به استان فارس نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که به گفته طاهری با توجه به کلانشهر بودن شیراز و جایگاه استان فارس اگر بنا به سفر حضوری باشد، استان فارس در اولویت سفرها خواهد بود.

 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار